måndag 26 september 2011

Envisa jag.

Nu har jag tränat, var riktigt kämpigt. Värken var verkligen mer åt det intensiva varma hållet. Tyckte att det kändes tungt att röra mig. Märkte när vi byggde sarg att det var jobbigt att ha armarna uppe. Men tog mig igenom träningen, tog verkligen bara en övning i taget. Eller till och med en passning i taget. Gäller att bryta ner det för att orka.

Känner ändå att det var roligt att träna trots värken. Behöver lämna hemmet och tänka på lite annat. Jag har också mediterat idag, även om jag var tvungen att ligga ner större delen av tiden pga värken. Lyckades tajma in det precis innan Emil kom hem. Därför kunde jag också hantera Emils besökande vän bättre. Brukar annars kunna bli väldigt stressad när han har vänner över. Åkte också iväg en sväng till jysk så de kunde vara ensamma och jag slippa allt tevespelsljud. Där köpte jag nya bäddset till oss, våra nuvarande är jätteslitna. Nu har jag köpt satin, hoppas de håller längre. De är i alla fall skönare. Bild kommer imorgon.

Pojkvännen ligger och sover redan, jag är uppe och väntar tills värktabletterna börjar verka. Känner att det är okej att vara uppe en stund till. Jag är också stolt över dagen, att jag mediterat, inte tog värktabletter först på kvällen, tog den långa promenaden med Fedor, diskat, lagat mat, tränat, kört bil... en dålig, men bra dag kan man säga. Försökt lösa saker och ting praktiskt istället för att låta tankarna kriga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar