fredag 23 september 2011

Bloggen har blivit större.


























Nu kan jag lägga upp större bilder på bloggen, yeah! Tog ett tag att fixa, men men... tänkt ett tag att bilderna borde ha större utrymme.

Gick och la mig 04.30 igår, så lite trött idag kan man säga. Känns bättre nu när jag fått i mig en kopp kaffe. Kaffe gör mig på riktigt lycklig. Kunde inte varva ner efter träningen igår, kom hem vid 22.30. Så ska man duscha och äta. Kroppen kunde inte varva ner från min stressiga dag. Så istället för att sova fixade jag med bloggen och rensade min garderob. Så nu är garderoben superstädad, får se hur länge det ser ut så.

Ibland kan jag tycka det är skönt eller avkopplande att bara gå in i ett projekt, som att städa och rensa garderoben. Tror det är därför jag mår så bra av olika typer av städning. Trots att jag är trött, så kändes det ändå skönt att jag fixat och grejat. Känner mig till och med lite sugen på nått slags äventyr idag.

Men först ta itu med de vardagliga sakerna, gå ut med hunden, bädda och tvätta. Måste alltid tvätta mina nya kläder innan jag kan använda dem, får tål inte alla kemikalier de har sprutat på.

Just det, nu har jag pratat med innebandytränaren. Berättade att jag inte kunde spela några matcher eftersom jag inte kan förlita mig på min hälsa. Att värken går i perioder och att jag inte kan prestera på topp. Som tur var tog han det bra och jag kommer kunna träna med dem. Känns roligt! Kan jag utvecklas som innebandyspelare utan att känna världens press. Så bara att träna på för att det är roligt och om det går bättre så kanske jag kan börja spela matcher sen.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar