tisdag 27 september 2011




















































Idag har varit en lång dag, nu har jag varit vaken i två dygn. Kunde inte somna igår, kroppen var orolig och så fick jag ont i magen.

Hållt mig vaken hela dagen, för vill försöka ställa tillbaka dygnet rätt. Priset man får betala är att att man inte känner sig som en människa. Varit stressad hela dagen, för att försöka hålla liv i kroppen. Var nära att somna efter jag ätit på eftermiddagen, men precis då kom pojkvännen hem och störde. Blev att vi åkte och handlade på Maxi och sen tog vi en sväng förbi pojkvännens arbetskamrat. Han har en jätteödla!

Aldrig sett en sån stor ödla, var lite obehaglig först. Han har en såndär ormtunga som han luktar med... verkligen annorlunda husdjur måste jag säga. Cool med respekt.

Känner att jag inte kommit ifatt mig själv, behöver sova. Alldeles för mycket stress igen. Jag har ju inte hunnit meditera idag. Hade antagligen i alla fall somnat om jag tänker efter.

Imorgon hoppas jag på sovmorgon och rutiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar