måndag 12 september 2011

Idag har jag mottagit en mail från fibromyalgiförbundet! De beklagade att jag fått dikten på det sättet. Även om det inte var dem som skickat ut den, utan Stockholms lokalförening. Det är tydligen lokalföreningarna som ansvarar för utskicken. Nu hoppas jag att de tar kontakt med Stockholms lokalförening, som också borde vara en största. Så de slutar skicka ut den där hemska dikten till sina nya medlemmar.

Se mitt gamla inlägg:
Varför jag gick ur fibromyalgiförbundet

Idag har jag varit mest trött och inte gjort så mycket. Meditera har jag ändå lyckats med, även om jag var tvungen att ligga ner halva tiden.

Imorgon ska jag jag försöka ta mig ut till ateljén, så jag inte är hemma hela tiden. Tror inte jag mår så bra av det... behöver tänka på nått annat än mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar