söndag 11 september 2011


























Igår var jag på Kolmården, så idag är jag helt slut. Egentligen var jag redan slut redan igår innan vi skulle åka, för sov bara 3 timmar. Var egentligen trött, men kroppen gick in i stress. Var uppe några varv, duschade, städade, drack te mm... tillslut blev det citodon. Tänkte okej, jag kan inte sova, men kan vila. Så tillslut somnade jag i alla fall efter nån timmes vilande i sängen.

Var osäkert på morgonen om jag skulle följa med. Men kom på att jag inte skulle vara arg på mig själv, kan inte rå för att det blir såhär ibland. Sen har vi längtat hela sommaren att åka dit, så hade blivit väldigt ledsen om jag inte följt med.

Det gick över förväntan! Var dock tvungen att knapra citodon och drack också resorb som jag köpt innan, ut i fall att. Dagen blev riktigt trevlig och vilket väder! Den nya safarilinbanan var också en riktig hit! Har verkligen börjat fascineras av djur, finns så många konstiga.

Idag har jag mest varit hemma, så trött. Var riktigt svårt att komma ur sängen. Var en sväng hos pappas nya vars döttrar fyller år. Orkade inte prata så mycket, skakade i kroppen. Tappade min tallrik med mat på golvet också. Den gick sönder och maten gick inte och äta. Efter det kände jag att det var dags att åka hem.

Ska nog sätta mig och göra ett schema nu för nästa vecka, så den inte går åt helvete. Behöver rutiner. Jag har också kommit fram till att jag behöver stänga av datorn och tven tidigare på kvällen. Så mina sinnen inte går på varv innan jag går och lägger mig. Så det ska jag försöka införa denna vecka, se om det ger resultat. 



Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar