torsdag 8 september 2011

















Känslor av vatten.

Igår forssade vattnet ner på mig. Idag har jag varit mer harmonisk. Lyckats meditera lite, äta efter rutiner. Jag har också varit iväg och spelat innebandy. Trodde först inte det skulle gå, för haft väldigt ont i bihålorna. Men tog en chansning, laddade upp med både ipren och norgezig. Samt lite resorb för orken. Så det gick ganska bra, värken släppte.

Men vän som också testar med laget har bestämt sig för att börja. Jag sa att jag hade problem med hälsan och kanske inte kan räknas med i truppen. Sa också att jag skulle behöva prata med tränaren. Så gissar att jag måste göra det nästa gång. Vet inte vad de kräver av mig, de kanske inte vill ha med folk som inte är 100%. Nåväl får avvakta. Kanske jag får satsa på nått annat. Tycker att innebandy är kul, men märker att jag inte kan prestera som jag vill. Idag på träningen var jag lite lat, försökte fuska lite när det gick.

Tror jag behöver vara mer öppen med att jag har fibro och inte heller göra så stor grej av det.

Jag har också så gott som bestämmt att jag ska testa att göra högskoleprovet. Fast jag är rädd för ett dåligt resultat. Men har egentligen inget att förlora. Dessustom så känner jag fler som gjort det, som är jättesmarta ( 20,0 människor) och som inte har lyckats så bra. Tror det där provet bara passar för vissa personer. Tycker också att det bygger mycket på att vara snabb, det är inte alla som är. Men det betyder inte att de är dumma för det. Jag försöker!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar