fredag 30 september 2011



Ska försöka skriva lite bra saker om mig själv ikväll.

Jag har en bok på min pojkväns insiativ. Egentligen är det meningen att jag ska skriva i den varje kväll, men det slarvas en del. Men idag tror jag att det är en god idé eftersom jag inte känner mig så nöjd med dagen. Så ska skriva upp alla positiva försök och saker jag gjort idag.

Varit en kostig dag idag, känns som jag varit arg utan anledning. Känslan av att vilja hälla i sig kaffe, kanske snusa och vinna en tävling. Kanske är det bara så att jag är lite trött på mig själv, att jag längtar till mina rutiner. De är försig på G, men tålamodet räcker inte alltid till. Vill förändra här och nu. Kan också vara så att jag är inne i en period av förändring. Känns som jag otåligt går och väntar på nått.

Var nästan så att jag tänkte gå och spontanklippa mig efter jobbet också. Men hade redan bestämt träff med en vän för lite after work. Han hade verkligen mycket att skvallra om, vad som har hänt med mitt gamla gäng. Blev ganska förvånad över allt, var inga glada överraskningar. Sen hade det hänt mycket för honom själv också. Hade precis fått diagnosen ADHD och bipolär. Låter ju mycket värre än det är, var lite otippat måste jag säga. Huvudsaken han får hjälp och kommer må bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar