onsdag 21 september 2011

Vet inte om jag ska skratta.


















Numera ser köket ut såhär, pojkvännen har byggt upp en eget vardagsrum i köket. Teve, xbox och dator. Han vill spela mer, men det har inte blivit så mycket eftersom jag inte klarar av det. Krigsljud är bland det värsta jag vet och kan verkligen inte slappa av när han spelar. Blir verkligen jätte stressad. Så igår kom han hem med den här tven. Ja, hjälp!

Vi söker en tvåa just nu, tror vi behöver det. Nu har vi äntligen råd med det också. Vore bara så skönt att flytta. Man behöver eget utrymme för att mått bra, i alla fall om man har olika intressen.

Idag har jag varit rätt så trött, vaknade 11.30, så känns som jag borde varit piggare. Har inte heller gjort så mycket idag, inspirationen har inte funnits där. Jag har också rätt ont idag. Fick lite lust att hitta på nått när pojkvännen kom hem, men han var inte så sugen. Men vi åkte tillslut och kollade i en affär som han velat besöka. Tyvärr en besvikelse. Så skulle vi köpa zuccini för imorgon, men så fick jag gå in själv... sen blev jag bara så irriterad. Pojkvännen har en tendens att klaga när han kör bil, och ibland så orkar jag inte bara med det. Känns så jävla onödigt slöseri. Extra allergisk är jag när han generaliserar över kvinnor. Så jag sa till, han sa att han inte menar det och att han driver med mig. Sa att jag inte tycker det är roligt, utan att det bara han som tycker det... så ett patetiskt tjafs har jag haft idag. Men massa onödigt klagade kan jag gärna bespara mig. Önskar dock att morgondagen blir bättre än idag och tur är väl att pojkvännen kan fly till sitt egna vardagsrum.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar