lördag 22 oktober 2011



Fördel fibromyalgi på högskoleprovet.

Idag har dagen gått jättefort. Största delen har jag tillbringat på biblioteket med min kära vän från Uppsala och pluggat inför högskoleprovet.

Till min förvåning när jag gjorde orddelen från i höstas, så fanns ordet fibromyalgi med!  Det vet jag ju verkligen vad det är. Känns som ett litet litet erkännande att det finns med, kul!

Hann inte med alla delar, så får sätta av lite tid i veckan. Men känns bra att jag börjat, tycker inte det viktigaste att jag har rätt på alla frågor, men bara så att jag är förberedd på tänket och upplägget. Ser provet som ett övningstillfälle, blir ju sälland ett bra resultat första gången man gör det. Känns kul att jag vågar ta utmaningen, hade ju bestämt att jag aldrig skulle göra det.

Har haft ont i bihålorna idag, så fått ta lite smärtstillande. Men blir också groggi av det, så efter vi vara klara med pluggandet fick min vän köra hem mig i min bil. Tur att man har så rara vänner, tacksam för det.

Äntligen är den här super veckan slut, nu ska jag försöka landa. Ska ta ett bad med älsklingen och gosa lite med hunden som är hemma igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar