söndag 23 oktober 2011












































































































Sköna söndag

Började dagen med att åka och kolla på rosa lagets match (mitt lag) och gud vad sugen jag blev på att spela. Gick rysningar i kroppen för att jag tycker det är så härligt med innebandy. Tyvärr blev det förlust, men resultatet speglade inte matchbilden tyvärr. Imorgon är det träning, hoppas jag mår bra, vill spela!

Sen åkte vi iväg till pojkvännens pappa som bor på landet. Härligt med tystnad, saknar det. Man blir lugn i själen. Käkade lite, virkade lite och tog två härliga promenader. Så kul också när Fedor får gå lös, han blir så glad. Tror han som jag egentligen vill bo på landet.

Känns som jag äntligen har landat och jag ser framemot nästa vecka. Inte så mycket planerat därför utrymme för att andas. Ska inte heller jobba på fredag, vilket blir perfekt eftersom jag ska skriva högskoleprovet på lördag. Kommer avsätta en timme per dag för att förbereda mig och också meditera en timme per dag för att hålla sinnet fokuserat. Jag är peppad!

1 kommentar:

  1. Han ser verkligen ut att njuta av friheten:)

    Fina höstbilder. Det är så mycket vackra färger ute nu.

    kram

    SvaraRadera