söndag 9 oktober 2011





Gick och la mig rätt sent, men var inte sysslolös. Jag har byggt ett litet träd, så jag kan hänga upp mina örhängen. Förut hade jag de i en liten låda, men var svårt att hålla reda på paren. Först hade jag tänkt att de skulle så upp, men har ingen plats att ställa det på. Så fick tänka om, blev att jag snodde runt det på rören inne på toaletten. Är nog bäst ändå att ha det där inne, för det är ju där jag gör mig iordning. Får se om jag behåller lösningen.

Idag har jag tvingat upp mig kl 08.00, så att mitt dygn ska hamna mer rätt. För Emil går alltid och lägger sig två till tre timmar innan mig. Dagen har varit kämpig, men är fortfarande vaken. Försökt hålla mig sysselsatt, varit på besök och blivit besökt.

Annars så har värken varit på en riktigt bra nivå idag, hoppas sömnen blir djup och tung så kanske det håller i sig till imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar