fredag 28 oktober 2011



Fortsätter på mitt jultema

Jag har även köpte en julkalender till pojkvännen, kunde inte hålla mig. Han älskar Star Wars och julkalendrar är faktiskt jätte roliga. En liten överraskning varje dag, de blir man glad av. När jag var liten så skämde min mamma bort mig med diverse julkalendrar. Hon gjorde de ofta själv, små paket med diverse onödiga och behövliga saker i. Minns också en söt kalender som var gjord av små tändsticksaskar.

Nu tror jag att jag ska lämna jultemat och njuta av hösten tills snön kommer.

Känns inte som dagen har börjat än, har vaknat och fått i mig morgonkaffet. Ska snart gå ut med hunden. Kanske jag orkar hämta ut min cykel idag också, den är nämligen klar! Så himla skönt, kan man röra sig fritt igen. Ska försöka ta det lugnt idag, så jag har energi imorgon. Smärtnivån ligger riktigt bra idag, dock blandat med trötthet. Burkar kännas som träningsvärk dagen efter jag varit i akupunktur. Men ska njuta av icke smärtan idag, inte var dag...

Nu ut med hunden och sen meditera 1 tim.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar