måndag 31 oktober 2011


Såhär trötta var vi igår.

Hela helgen har varit en riktig urladdning. Min började på fredagen då min läkare ringade och satta igång massa känslor och funderingar hos mig. I lördags skrev jag högskoleprovet. Tror inte det gick så bra resultatmässigt. Gick så himla fort att jag knappt gav alla frågor en chans. Men känns bra att testat, vill jag verkligen satsa på resultat så får jag göra om det och då är jag mer beredd.

När jag kom hem från provet, kände jag mig total slut. Men kände också att jag gått över min stressgräns, så gick inte att komma ner. Blev att jag hakade på några kompisar ut, bara körde på! Mycket riktigt blev det en ordentlig krasch sen, vilket var välbehövligt.

Den där extra timmen på söndags morgonen kunde inte kommit mer lägligt. Var dock riktigt trött under hela söndagen, var verkligen en kamp att sitta upp och hålla sig vaken. Hade också ont i nacken, drog till den på högskoleprovet, klarar inte av att sitta i samma ställning i flera timmar. Åkte i alla falla och mediterade med min grupp, men valde att åka hem i pausen. Ett pass fick räcka, var så jobbit att bara sitta... stolt över mig själv att jag i alla fall åkte dit och försökte.

Idag mår jag bättre, fick lite massage av killen och en lång nattsömn har gjort att värken i nacken släppt.  Dock känner mig ändå sliten, har mest ont i lederna. Förkylningen känns också bättre, har ju dragit på mig en andra. Varit flitig att med att spola bihålorna, vilket gett resultat.

Får se vad dagen ger, först ut med hunden, sen känna efter lite. Kanske följer med en kompis ner på stan en sväng. Känner att min fysiska ork är sådär idag. Därför är det också tveksamt om det blir någon innebandy idag. Problemet är att det är så roligt, blir extra svårt att ställa in. Om jag skulle ta mig ner väntar också min nya träningsoverall! Var längesen man hade en sån, inte så snygga men väldigt sköna. Blir också intressant när killen kommer hem från jobbet, är ju hans allra första dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar