tisdag 18 oktober 2011




Om det regnar och man inte har bättre för sig.

Då kan man vika om teaskar. Dricker mycket te och gillar just yogite. Råkade lägga märke till att insidan var väldigt fin, så plockade isär dem och klistrade ihop igen. Nu har jag två fina små lådor, vet inte vad jag ska ha dem till. Men saker har man ju, så borde lösa sig.

Träningen igår gick inte så bra, fick avbryta efter lite mer än halva. Va visst inte helt frisk. Hade ingen ork, svårt att andas och tillslut kändes det som jag skulle svimma. Så fick sätta mig på sidan och titta på istället, men jag var i alla fall där och försökte.

Idag handlar värken mest om mensvärk. Första dagen känns alltid som om någon regelbundet slår mig mig i magen. Ska ta någon värktablett och blanda te på hallonbland. Har man mensvärk kan jag just rekommendera hallonbland, vet inte om det går att köpa. Annars är det lätt att få tag på sommartid och torka. Testa!

Så idag blir det en lugn dag, orkar inte annat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar