torsdag 20 oktober 2011



























Rosor på höstens kant.

Dagen har sprungit förbi, eller senaste dagarna. Jag har inte riktigt landat, haft många måsten hela veckan, men egentligen inte haft orken. Har inte haft en hel dag för mig själv hemma på hela veckan. Funderar när jag kan landa. Imorgon ska jag plugga till högskoleprovet hela dagen.

Jag har också slarvat med meditationen, varit så trött och inte hemma. Men är egentligen nu jag behöver den som mest. Därför måste den vara en rutin i vardag för att jag ska må bra. Så imorgon har jag som mål att meditera innan pluggandet. Känner att jag verkligen gått upp i stress, men blir lätt så när man måste göra saker man inte orkar. Sen när man har lite tid över att ta det lugnt blir man istället rastlös i och med man stressat upp sig

Ikväll är det redan sent, har inte varvat ner än. Var med på innebandyn ikväll, mådde inte så super bra. Åkte dit i sista stund för att jag ändå kände mig rastlös. Som tur var blev det en rätt lugn träning, men på slutet gick jag in i fibrodimman och hängde inte riktigt med. Efter kändes det som jag var i min egen värld, som att gå på citodon.

Får se hur jag mår imorgon, är lite orolig att det inte kommer vara så bra. För varit på akupunktur med, brukar alltid bli väldigt trött dagen efter och nu har jag dessutom tränat. Får kanske ta det imorgon och bara göra det bästa utan att stressa upp mig. Är okej att vara trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar