tisdag 1 november 2011


























Var ska jag ta vägen?

Idag är jag så himla trött, varit senaste dagarna. Svårt att koncentrera mig, svårt att bara sitta och när jag går känns det som om jag ska svimma, att jag kommer ramla ihop. Varit såhär senaste dagarna, känt mig helt utmattad.

Blev inte att jag åkte ner på stan igår, gjorde mig iordning och allt. Så kände jag att det bara inte skulle gå, så blev hemma. Bytte om till mjukisar och la mig i sängen för att lyssna på radio, P1 dokumentär. Såklart så råkade jag somna. Blev ingen träning heller för fanns verkligen inga resurser för det. Pojkvännen rastade mig i alla fall en stund på IKEA, bara så jag skulle komma ut en stund, sen behöver han en ny madrass också.

Idag har jag försökt att göra lite saker, varit på bibblan och lånat böcker och köpt lite mer garn. Var tungt att cykla dit och ännu tyngre att cykla hem, lånat så många böcker. Idag kommer jag dock inte kunna läsa, för är alldeles för trött för det. Virkandet får också vänta, för vill inte riskera att få mer smärta idag när jag redan mår dåligt. Tycker det blir så tråkigt att vara hemma om jag varit det några dar, längtar att träffa folk eller träna. Känner mig rastlös och lite hopplös, finns inte så mycket jag kan göra när jag inte orkar. Andas in och försöker bara vara.

Tror jag ska tvinga mig ut på en promenad med hunden nu, han vill ut. Laddat hem en ny 60-tals serie också, ska försöka titta på den. Älskar nämligen 60-tals serier, finns sån charm i dem. Kan rekommendera Mad Man och The Hour för er som inte sett dem. Idag ska jag kolla första avsnittet på Pan Am.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar