fredag 14 oktober 2011




Utandningen blir till rök.

Förbereder mig inför vintern. Idag har jag packat ner mina höst och sommarjackor. Tagit fram mössor, vantar och sockor. Hittar dock inte min favorit vantar som jag en gång snodde av min pappa. De är ett par riktigt stora skinvantar som man kan ha ett par mindre vantar inuti. Jag har haft de i flera år och är mina bästa någonsin. (Kan tillägga att jag köpte ett par nya till min pappa också, är ju inte helt okej att sno saker.)

Har gått upp tidigt också, så jag haft lite tid för mig själv. Älskar att pyssla lite på morgonen och vakna långsamt. Dricka mitt kaffe långsamt och se hur ljuset bryter igenom. Liksom följa rytmen utomhus. Har verkligen lyckats ställa dygnet rätt denna vecka. Gått upp samma tid som min pojkvän som ska till jobbet. Igår somnade vi redan kl 22.00 och jag sov hela natten. Var rejält trött igår efter min stockholmsvistelse. Trivs verkligen med att vara uppe tidigt, är jag uppe på kvällen istället blir jag väldigt rastlös. Nu ska jag försöka hålla det så här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar