måndag 24 oktober 2011

Vad håller jag på med?

Ibland undrar jag seriöst över den frågan. Var och tränade innebandy ikväll, gick inte så bra. Eller snarare jag mådde inte så bra. Tror smärtstillande sitter kvar sen igår, så hängde inte med riktigt. Var nära att avbryta, men fortsatte ändå. Tur att man byter moment hela tiden, så man kan fokusera på en sak i taget.

Har också haft känningar i bihålorna senaste dagarna, nästan i en vecka. Så jag har svårt att fokusera blicken. Hoppas det blir bättre snart, drar verkligen ner energin.

Jag åkte i alla fall ner och försökte, så får vara stolt över det. Kan ju inte veta i förväg hur det ska gå. Kan inte heller känna efter för mycket innan, för då kommer jag inte iväg.

Körde också bil dit och hem själv. Jag hatar att köra själv, eller snarare tycker det är väldigt läskigt. Men det gick bra som tur var, även om jag fick leta parkering ganska länge så pulsen gick upp.

Nu är jag helt slut i huvudet och kroppen, känner mest av lederna. Gissar att jag gjort mitt för den här veckan. Blir ingen träning på torsdag för då har jag akupunktur och tänker vila på kvällen. Torsdagsträningen är också så sen och vill inte komma sent i dygnet denna vecka. För måste hålla hårt i rutinerna eftersom jag ska klara av att göra högskoleprovet på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar