tisdag 8 november 2011




Happy Hippo!

Bilderna från i somras när vi var på Parkens Zoo och skulle kolla in nya dvärgflodhästen Oliver. Tyvärr fick vi inte se honom, men gjorde inget, vi fick ju se hans söta flock. Tänk att det finns miniflodhästar, är bara för gulligt. Gör inte saken bättre att de är lite lika Fedor (vår hund). Gillar i princip alla djur som påminner om honom, de är extra söta... så här är det, jag har kommit på mig själv. Jag har blivit en hundmänniska. Vill ta med mig hunden överallt, tycker att det är jobbigt att lämna honom och får väldigt dåligt samvete. Tycker också det känns väldigt ensamt när han inte är hemma. Ja, jag känner mig helt enkelt lite töntig eller kanske lite mammig.

Har tagit det lugnt idag, sov extra länge. Blev ju lite sent igår, när jag kom hem från Stockholm. Kollat på lite serie och varit ute med min mini hippo. Väntar på att pojkvännen ska komma hem, vi ska upp och fira 90-tanten i vår trapp. Tror det kommer bli riktigt trevligt, tårta och kaffe. Tänkte passa på att fira min egna födelsedag också, för den är ju också idag =).  Har inte orkat fixa någonting. Tror jag ska försöka fira den i helgen istället.


1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera