onsdag 9 november 2011




Rosor från min kärlek

Kalaset blev trevligt igår uppe hos tanten. Vi trodde hon skulle bjuda på tårta och kaffe, men icke. Hon bjöd på franska delikatesser med vin och öl! Kanske ska tillägga att hennes dotter bor i Frankrike och hade tagit med sig det mesta därifrån. Dottern blev väldigt glad när jag sa ja till lite rödvin, nästan det ända jag dricker. Hon berättade att hon älskar rödvin, frågade entusiastiskt "åh, röker du också Lova!?" ...nej, det gör jag tyvärr inte.

Hade lite svårt att somna igår, blir alltid så om jag fuskar med min kost. Eftersom det var min födelsedag åt vi lite kladdkaka med gräddglass. Tycker inte det är så gott med sötsaker längre, äter de mest för att man ska göra så på sin födelsedag.

Idag är jag lite seg, men känner att jag vill göra nått. Inte bara sitta hemma, men vet inte vad jag vill göra. Kan inte komma på nått som känns klockrent. Funderar på att gå ut och springa, men vet inte. Känns som jag skulle behöva träffa lite folk egentligen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar