söndag 6 november 2011


























Trötter.

Tröttheten håller i sig, men var lätt att komma ur sägen. Brukar vara så när jag sovit dåligt, för då har jag mer ont och måste fort upp och röra mig. Varit riktigt seg idag med, känns som det fattas nått i kroppen. Gjorde ett försök att hunta endorfiner, så trots tröttheten cyklade jag iväg och sprang 2,5 km. Var skönt att komma ut i naturen. Har inte tränat på över två veckor och måste nästan göra det för att må bra. Tog och badade också när jag kom hem. Tyvärr blev jag tröttare efter allt. Så var tvungen att lägga mig i sängen igen. Blev lite ledsen.

Som tur var så fick pojkvännen upp mig igen, övertalade mig att följa med till hans pappa på landet och byta till vinterdäck. Har en sån bra pojkvän, som stöttar mig och ger inte upp. Följde med och det gick bra.

Sen när vi kom hem fick vi lite brådis, för en vän till mig hade födelsedagsmottagning. Vi kom när alla gick, så rann tiden iväg lite. Hoppas de inte ställde till det för dem, de skulle iväg sen. Kanske blev lite stressig för dem, men tappade kollen på tiden.

Nu väntar tacopajen i ungen på att bli uppäten, mumms.

2 kommentarer:

  1. Du är så himla fantastisk och inspirerande som ser glädje i och gör roliga saker när annat är jobbigt! du ska vara stolt över det.. kraam Anna

    SvaraRadera
  2. Åh, precis som Anna vill jag också skriva. Har börjat 100 gånger men det blir bara töntigt. Du är så bra!

    SvaraRadera