torsdag 3 november 2011

















Idag bättre.

Hälsade på lillebror igår en kortis. Skönt att det blev av och att jag orkade.

Idag har jag tagit det lugnt. Just nu vilar jag efter akupunkturen. Jag grät under hela behandligen för att det gjorde så ont och kanske för att spänningarna släppte. Fick också lite extra tid med dr Han, han försökte trösta mig och pratade om livet. Var väldigt snällt av honom och jag lugnade också ner mig för att jag fick lite perspektiv på saker och ting. Har varit en jobbig period för mig nu, många mentala urladdningar följt av en kropp som inte vill sammarbeta. Hoppas det vänder nu, känner mig i alla fall mer samlad i sinnet. Måste bara tillägga att hans (dr Han) fru är så himla fin, har nästan inte träffat en till synes  så sympatisk människa. Så som man önskar att man själv skulle vara.

Blir nog ingen träning för mig ikväll heller, men som vanligt vill drar jag ut på beslutet så länge jag kan för att öka möjligheterna att jag kan träna. Hade varit en behövlig mental avkoppling för mig just nu. Återstår att se hur det blir.

Så andas ut och suckar, skönt att känna sig i balans igen. Positiv urladdning. Också skönt att veta att lillebror har det bra där han bor nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar