fredag 4 november 2011


























Ska antagligen vara kattvakt nästa helg.

Äntligen hemma igen, slappna av. Vi åkte direkt och hämtade hunden hos Emils mamma när han slutade. Eller vi råkade bli kvar, blev serverade mat. Fick ett glas vin med och hjälp vad lättpåverkad jag blivit. Tror inte jag ska dricka alls nästan, tycker det är läskigt att jag blir så påverkad. Nu känner jag mig helt kraschad. Tror jag ska ta en dusch så att jag får ner värken lite.

Nästa helg blir det antagligen landet, ska vakta en katter och ett hus och det på min favorit ö. Brukar annars vara därute och gå promenader, naturen där är helt fantastisk. Skönt att få komma ut i tystnaden, behöver den. Vill ju egentligen bo på landet och ha katter. Min lillebror har en katt, Loranga, det är hon som är på bilderna. Inte så bra bilder, för var lite svårt att ta kort på henne när hon gömde sig under sängen. Hon är tyvärr väldigt skygg och tyr sig bara till min lillebror. Tror jag är en riktig kattmänniska, men skulle inte vilja ha en i lägenhet. Känns lite taskigt, känns som katter vill vara ute och leka.

Skönt med helg, hoppas man får må bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar