lördag 5 november 2011



























Jag och mina män.

Det är Leonard Cohen, Otis Redding och Cat Stevens. Alla finns i min vinylsamling, kan kallas lycka!

Gick och la oss sjuk tidigt igår, innan kl 22.00! Så vaknade redan vid sju. Åkte till Maxi och handlade lite och när vi kom hem bakade jag bröd till frukosten. Så blev en lyxfrukost framför sista Harry Potter filmen. De är så himla fina de filmerna, synd att man sett den sista nu.

Sen åkte vi ut och hälsade på katterna som jag ska passa nästa helg. Jättefint hus på landet, skulle verkligen vilja bo där. Litet mysigt hus med vindsvåning och skogsträdgård. Skulle passa mig perfekt.

Nu ikväll ska vi iväg till pojkvännens bror och kolla på UFC live. Från början min pojkväns intresse, men nu har det visst blivit mitt också. Tycker nästan att boxningsmatcher blivit tråkiga, mer spännande när man får sprakas och brottas med.

Inte så mycket värk idag, mest i lederna. Dock varit väldigt trött. Nästan börjat oroa mig för att jag har någon vitaminbrist. Jag har mycket yrsel också. Fast äter redan multivitaminer och omega 3, tror jag ska lägga till D-vitamin också. Har ju blivit radikalt mörkare, så produktionen borde ha gått ner.

1 kommentar:

  1. Det är förmodligen fibron som gör dig trött. Den kan ju ge en fruktansvärd trötthet, förlamande trötthet...
    Önskar dig en fin söndag! Kram! ♥

    SvaraRadera