onsdag 9 november 2011


























Liten blöt hund

Blev tillslut att jag tog mig ut och sprang. Fedor fick också följa med. Först funderade jag på att cykla till spåret och ha Fedor i krogen. Så testade om han fick plats i min krog, hade nog gått om han inte hade blivit så rädd och börjat skaka. Fick ta ner honom på marken igen, men hade nog inte vågat cykla med honom i alla fall. Han är nog för tung, väger 13 kg. Så vi fick jogga till spåret, väl framme fortsatte vi 2,5 km. Sen gick vi hem och jag kände mig helt salig för att jag klarade av hela sträckan. Var också så fint i skogen, solsken. Tänk vad lite träning kan göra en lycklig.

Är långt ifrån alla dagar jag orkar träna, så blir extra glad när det funkar.  Hade jag haft en fungerade kropp hade jag nog tränat varje dag, så roligt tycker jag nämligen att det är. Riktigt skön upplevelse nu idag, speciellt med tanke på att jag varit så utmattad senaste tiden.

Väl hemma fick Fedor duscha först. Han ser så liten ut när han är blöt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar