torsdag 26 januari 2012


Nu är jag tillbaka kära läsare!

Har haft lite tekniska problem, men nu har jag fått tillbaka min macbook air. En eloge till Apple också som lagade min dator trots att garantin gått ut.

Fedor har hittat en ny plats i hallen, min lilla korg som jag har vantar och mössor i. Den är egentligen lite för liten för honom, men han brukar mosa in sig i den. Idag när jag skulle gå hemifrån var jag tvungen att  flytta på sötnosen, men både mössa och vantar var härligt varma.

Imorgon ska jag till läkaren, hon ska skriva ett nytt läkarintyg till mig. För mina dagar går ut första april. Beslutet om förlängning är långt ifrån klart än, försäkringskassan måste också handlägga och godkänna. Hoppas det inte dröjer allt för länge och att de också går på läkarens linje. I värsta fall står jag utan inkomst och utan att ha de resurser som krävs för att jobba eller plugga. Hoppas verkligen allt går vägen nu... alltid jobbigt i sånna mellanperioder där man bara kan vänta på svar. Man blir också påmind om hur beroende man är av andra, vilket också känns jobbigt.

Peppar, peppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar