torsdag 16 februari 2012

Innan rosor vissnar
Bäst jag lägger upp en bild på min allahjärtansdagbukett (undra om man kan skriva ihop det?) medan den står sig. 
Idag mår jag oförskämt bra. Men så var jag på akupunkturen i förmiddags, gjorde som vanligt riktigt ont. Dock var nålarna värst idag, han satt två för mensvärk, men de gjorde så ont att jag fick be honom att ta ut dem på slutet.
Nu ska jag iväg och kolla på lite innebandy, ska bli skoj att se en riktig match. Var längesen jag såg högklassig innebandy. 









































2 kommentarer:

  1. Javisst ska man skriva ihop det! Alla andra ord också som folk delar på numera! I svenskan delar man inte på orden som man gör i engelskan men fler och fler tar efter engelskan och gör alltså fel i sitt skrivande... Du får ursäkta mig men jag är språkpolis, är utbildad läkarsekreterare och har det liksom i mig, kan inte låta bli att hänga upp mig på när folk särskriver fel eller skriver fel över huvud taget... :-)
    Vad söt han är er hund, urgullig :-) Ha en fin fredag! Kram! ♥

    SvaraRadera
  2. Heheeee, men då vet jag vart jag ska vända mig när jag undrar om ord. Ha en fin kväll du med! Kram <3

    SvaraRadera