söndag 19 februari 2012

Dags för gardiner...

Förra veckan så fyndade jag dessa fina gardiner! Men har inte hängt upp dem än, för har ingen gardinstång. Så idag ska jag lura med Emil till Ikea och köpa en vajer som vi ska spänna upp i vardagsrummet. Tror det blir snyggast med vajer för då kommer gardinerna ända längst ut, vill ha så mycket fönster kvar som möjligt. 

Annars är jag rätt så seg, blev lite vin igår kväll samt att jag spelade match också. Spelade faktiskt hela matchen, trots att det var riktigt jobbigt. Känner mig lite stolt att jag klarade det. Men ville verkligen kämpa för laget, vi hade bara tre avbytare. Det andra laget var dock många fler och bättre, så blev tyvärr förlust. Dock ett litet plus i kanten till motståndarna för att det var en tjej som zorade in ett mål! Första gången jag sett en tjej göra det!

Kvällen var också trevlig, trots att jag var så trött. Var över hos min barndomskompis syrra som fyllde år igår.  Fick jättegod mat, speciellt anpassad till mina kostvanor. Sen var vi också ute en sväng, men jag var den som åkte hem först. Blev så himla trött... Men tack Linda, Emma och Katta!

Idag blir det mer kalas, pojkvännens brorsdotter fyller 2 år! Hon önskar sig pärlplattor och en ny TV, så söt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar