onsdag 8 februari 2012


Piggar upp med rosa.

Idag har jag haft en dålig dag igen, tycker jag varit så himla trött senaste tiden. Känns som om jag kan somna när som helst och som kroppen bara vill ramla ihop. Har mycket smärta idag också, tagit smärtstillande. Var ett tag sen jag tog dem, har varit duktig på att avstå och härda igenom.

Visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till idag, kände att om jag bara är hemma så kommer jag somna. Så efter promenaden med Fedor bestämde jag mig för att åka till ÖB och with trash handla lite. Skulle egentligen handla bajspåsar till Fedor. Men några sånna fanns inte, de var helt slut.

Istället hittade jag en rosa morgonrock som jag slog till på. Har länge önskat mig en sådan, skönt att torka i efter man duschat. Kanske lite onödig utgift, men kostade samtidigt bara 99 kr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar