onsdag 23 maj 2012







































Nyckelpiga
När man hittar en nyckelpiga betyder det att det är någon som tänker på dig med kärlek. Det sa en vän till mig en gång, så nu tänker jag på det varje gång jag träffar en nyckelpiga.

Sommaren är härlig och man känner sig nästan frälst ibörjan. Tyvärr har jag inte varit ute så mycket som jag hade önskat idag. Har inte mått så bra, haft migrän och legat i sängen. Som vanligt väntade jag för länge med att ta smärtstillande. Väntade tills jag bröt ihop... men nu är det bättre i alla fall.

Tur man har en sån fin pojkvän som hjälper en när det är jobbigt.

Imorgon ska jag på akupunktur, var längesen. Känns verkligen som jag behöver det. Skulle verkligen behöva att värken går ner nu. Sen hoppas jag också på några soltimmar och att min vän Emma vill komma och hålla mig sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar