tisdag 5 juni 2012






























Hoppsan vi blev med bänk!
Igår när vi var på IKEA och gick in på fyndhörnan, hittade vi denna vackra och netta bänk. Jag blev genast lite kär i den och Emil gillade den med. Trodde inte vi skulle köpa den, men Emil tyckte det var en bra idé så den blev köpt. Alltid mysigt med bänk, kan man alltid tränga in fler personer. Sen är oftast bänkar otroligt sköna att sitta på, speciellt gamla klassiska modeller.

Den ska stå i köket som vi långsamt håller på att fixa. Tänkte skaffa en ett litet bord till och två stolar. Tror jag kan hitta stolarna på loppis faktiskt, tänker mig något originellt. Dessutom tycker jag stolar är rätt så dyra när man köper dem i nytt skick.

Just nu väntar jag på att min läkare ska ringa, hon skulle ringt kl 12.00, men brukar alltid bli senare. Kan inte riktigt slappna av, vill gå ut med Fedor. Dessutom posta ett viktigt brev.

Klockan två ska jag också till min coach, har jag lovat att förbereda mig inför mötet. Men har i alla fall gjort läxan, radat upp "det som ger mig energi".



2 kommentarer:

  1. Super mysigt ju<3 Hur gammal är du?

    Jag är 20 år.

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny! Jag är 26 år och fick fick min fibro i gymnasiet. Har du haft ont länge? Kram kram

    SvaraRadera