måndag 4 juni 2012

































Nyinflyttad känsla!
Igår i min rastlöshet och trötthet bestämde jag mig för att möblera om lite. Jag flyttade sideboarden till sovrummet och tog ut den gröna hyllan därifrån. Tycke det blev jättebra! Känns mycket luftigare i vardagsrummet. Jag har också flyttat soffgruppen mer i mitten, så att jag kan öppna upp båda balkongdörrarna när det blir fint väder och att det blir som ett litet extra rum.

Jag också flyttat upp flera stora blommor på fönsterräcket. Jag har ett helt fantastiskt fönsterbräde som är dubbelt så djup än ett vanligt. Skönt att ändra lite ibland, ger ny energi. Tycker att vardagsrummet känns mer dynamiskt och luftigt nu. Som sagt nyinflyttad känsla, då man inte hunnit samla på sig massa grejer.

Mått okej idag, lite trött och inte helt frisk. När jag var ute med Fedor passade jag också på att plocka några lillekonvaljer, de doftar så ljuvligt. Var också min gammelmormors favorit blomma, så tänker alltid på henne när jag ser dem.

Nu är jag så sugen på att göra om köket, men känns som det mest är en pengarfråga. Men är ett steg på vägen. Idag gjorde vi ett riktigt fynd på Ikea till köket, bild kommer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar