onsdag 12 september 2012





























Datorfika
Idag är min prestigelösa dag, onsdag. Är idag jag mellanlandar mitt i veckan och tar det lite lugnare.

Jag har varit sugen på mandelbeskiver i flera dagar nu, så idag slog jag till! Är inte sugen på sötsaker så ofta, men ibland händer det. Tyvärr blir jag ofta besviken när jag äter sötsaker, tycker oftast det är för sött. Det smakar inte lika bra när man äter så sälland. Men är alltid trevlig med ett sockerrus.

Idag är fokus på att bara må bra, behöver verkligen ta hand om mig själv nu. Kan inte riskera att bli sämre. Så handledsvärmarna är på och sjalen med. Sen smörjer jag in nacken med tigerbalsam regelbundet också i förebyggande syfte.

Sov bra inatt också, Lillan har äntligen lärt sig att sova själv nu. Går lättare att sova utan massa gnäll utanför dörren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar