söndag 20 januari 2013





























































Idag har jag hållt igång
Började dagen med en kort skidtur med min vän Ida. Tog rygg på henne och hennes bakhala skidor och njöt av det fantastiska vädret.

På eftermiddagen var vi ute på landet och träffade Nikkis och Fedors uppfödare. Var en trevlig stund och vi skrev också på fodervärdskontraktet.

Sen var det riktigt skönt att komma hem och bara vara, fastnade framför TV. Såg på dokument utifrån Utöya och grät lite. Det är så ofattbart att det hänt, alla unga som dog och alla som saknar dem. Ibland känns det "bra" att ta en verklighetscheck, så att man inser hur lyckligt lottad man är. Tacksam över hur bra jag har det trots allt.

Nästa vecka ska jag försöka dra ner på tempot, känner att jag behöver det. Imorgon ska jag också börja med nya medicinen, ser fram emot det. Ska hämta den imorgon bitti efter jag varit med min lillebror till läkaren. Jag har ju rätt så många erfarenheter inom det området i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar