tisdag 22 januari 2013





























Nu är jag igång
Började med Voxra igår, det kommer väl ta ungefär tre veckor innan jag märker effekt. Jag var också tvungen att köpa till salivtabletter, en biverkning är muntorrhet. Det är inte bra för tandhygienen, så kommer få vara extra noga med den framöver.

Igår kraschade jag totalt efter jag varit hos läkaren med min lillebror. Vi åt lunch på stan, men det hjälpte inte. Var så slut att jag knappt kunde stå på benen eller tänka en tanke rätt. Fick ta bussen hem och la mig på soffan det första jag gjorde. Tog ett bra tag innan jag hade tillräckligt med energi för att gå ut och rasta hundarna. Fick också ställa in min träning hos sjukgymnasten.

Idag ska jag till praktiken, hoppas det går bra. Egentligen skulle jag nog behöva vara hemma, men är bara att kämpa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar